به کجا میرویم


درود

هلیله من ، شورای محترم هلیله ، هم محله ای های من به کجا میرویم.عمران و آبادی حق من است حق ماست..ولی با چه شرایطی؟اکنون وقت اتحاد است یا دوشقه شدن؟ تا کی مسیر اشتباه را باید رفت؟آیا محله 2500نفری به دو پارک نیاز دارد؟ هزینه اضافی واسه چی؟ میتوان این بودجه بسیار ناچیز را در جای دیگری هزینه کرد .میتوان تدبیری هوشمندانه اندیشید تا همه بهره مند گردند..من مثل همه مردم هلیله تو انتخابات شرکت کردم و رای دادم ، حق دارم بدانم چرا ..اکنون ما بیش از هر چیز به یکرنگ شدن نیاز داریم نه جدایی طلبی ..اتحاد اتحاد رمز پیروزی است














نظرات 1 + ارسال نظر
م.الف یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:36 ب.ظ

و دشت هایت سبز خواهد شد
آزاد باش چون دیروز
سربلند چون فردا
از پیله امروز جدا خواهی شد
امروز یا فردا.
م.الف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد